Friday, July 17, 2009

:: Umi Kecewa ::

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 11:38 AM
Entah kenapa umi rasa kecewa, sedih dan marah sangat tengok bayi ni ..... kalu la dia dipertanggungjawabkan mesti dah 3 tahun usianya ....mungkin juga dia bercita2 tuk menjadi doctor, guru, arkitek atau apa saja .... kini itu semua tak mungkin bahkan dia tak sempat pun tersenyum sambil melihat ibu yg melahirkannya ... apa agaknya perasaan org yg melahirkan anak yg tak berdosa ini ????? Sungguh tak berhati perut .... kelebihan yg diberikan pada seorg wanita disia-siakan dgn dosa yg tak terampunkan ..... banyak lagi cara boleh diusahakan .... kenapa mesti dibunuh bayi yg tak berdosa????? apalah dosa yg dilakukan bayi ini sehingga di hukum sebelum mengenal nikmat kehidupan ????.....MySpace
masa umi kat hospital menanti kelahiran anak umi .... terlalu byk ibu2 yg menangis kebahagiaan tanda kesyukuran dan tak kurang juga yg menangis kesedihan kerana kehilangan anak mereka ......... banyak lagi wanita diluar sana menantikan cahaya mata .... tapi kenapa hal ni juga yg terjadi ??
kenapa?? siapakah yg patut dipersalahkan??
kebimbangan turut menghantui umi kini .... mampu kah umi mendidik anak2 umi menjadi manusia yg berguna .... Ya Allah berikanlah aku kekuatan, ketabahan, kesabaran, keihklasan dan kebahagiaan yg abadi beserta keradhaan mu Ya Allah. Semoga umi dapat menjadi umi yang baik untuk semua anak2 umi hingga akhir hayat umi. MySpace
www.tips-fb.com

3 comments:

  1. uwa uwa bayi yang sangat comel..
    al-fatihah untuk bayi comel

    ReplyDelete
  2. ala, kesiannya bb yang tak berdosa ni..tak sanggup nak tengok, huwaaaaa..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE