Friday, July 3, 2009

Cik Ti Gi uKm

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 12:14 PM
Dari kiri mak cu, cik ti and nenek Irfan hihihi
Ni bakal pakcik irfan ...... cik ti nyer tunang ..... ok la tu boleh jadi pakcik yg baik cz irfan suke heheheehe.....
Pada ari rabu yg lepas, aku ngan hubby family gi ukm anta mackik yg paling rapat ngan irfan ( cik ti ) .... makcik irfan ni dapat sambung blajo kat ukm amik pendidikan khas 1 tahun jer .. kebetulan satu tpt ngan mak cu irfan cuma lain kolej je ......... oleh kerana makcik2 irfan sampai ke menara gading ni .. irfan pun berhajat nak ikut jejak ......... satu hari nanti cik ti and mak cu mesti anta irfan gi blajo tau ... harap2 tercapai la hajat aku nak tengok irfan berjaya dlm hidup dia nanti ....... ye la mak ayah irfan ni setakat Diploma je .... masing2 berkorban tuk adik2....
la ni dah nak masuk 2minggu ... irfan tak dapat main ngan cik ti ... biasanya setiap ptg ... cik ti mesti ... Assalamualaikum pan cik ti dah balik .... huhuhu .... kini ..... hanya.... assalamualaikum pan ayah balik......
www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE