Tuesday, July 14, 2009

::Dapat menantu::

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 1:04 PM
Dari kiri...... adik umi, cik jijah( mak pengantin) and umi.... tersenyum lebar mak pengantin MySpace.... tuk pengetahuan semua umi kenal ngan mak pengantin jer.... ngan pengantin tak pernah jumpe pun... ye la masing2 keje bukan duk kg.... umi mmg rapat ngan org2 kg yg rajin rewang2 kalu ada majlis. umi ni bahagian dapur hehehehe nak ke pelamin tak kreatip la pulak....
Dapat bahagian ceduk nasik hehehehe senang ckit tak byk jalan2 .... leh ramai jumpe org... eh..... mana anak sayang umi ni? ayah dia kat sini irfan nyer ke nama? lum pandai jalan dah ilang MySpace
Di sini rupanya anak hensem umi ..... ngan atuk dia rupanyerrrrr.... landing baik je ngantuk ker sayang.... MySpace
Sebelum tu Nak wish
Selamat pengantin Baru
nak cite ckit about this majlis hehehe..... actually ni majlis terima menantu .... pihak laki la... nak di jadikan cerita 3 ekor lembu tombang, 100kg daging lembu, hampir 300 ekor ayam, bayangkan la byknyerrrr. tepat kul 4 ptg dah abis 13 periuk nasikMySpace .... punye la ramai tetamu.. ye la periuk bukan kecik..... masa aku dulu baru 11 periuk... tak cukup terpaksa masak lagi 1 periuk cz kesian yg datang nanti tak dapat mkn .... majlis anak sulung mmg cam tu kot .... yang pasti apapun majlis kalu kat kampung umi ni mesti meriah amat. Tuk buat kenduri kawin kat kg umi ni tak cukup 20k..... kos hampir sama cam kat hotel 5 bintang tapi suasana melebihi semua bintang yg ada heheheMySpace
www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE