Thursday, July 30, 2009

:: Umi Happyyyyy Sgt ::

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 3:30 PM
hehehe saje jer umi nak kongsikan rasa senang hati umi ni ...... sejak lepas bersalinkan irfan umi berazam nak pakai kain masa umi bertunang dulu hehehehe MySpace...... (terasa la nak slim semule) Sebab tu la umi berdiet2 sihat tuk pakai kain tu raye ni .......

Mlm td tetiba umi tergerak la nak cuba kalu2 dah bo dipakai cz sebelum ni sarung separuh jeer........ Yang buat umi hapyyy sgt tu ...umi dah bo pakai kain tu horeyyyyy
MySpace .......... nampaknya bo la umi pakai kain tu ngan baju yg baru umi buat hehehehehe .... nak kene gi tukang jahit ni ... ubah saiz baju & kain umi ....MySpace ... yg umi tak pasti berat umi sekarang .... berapa ek agaknyer....MySpace... tu je tuk n3 ni heheh.....
www.tips-fb.com

6 comments:

  1. wah, syioknye dah bleh pakai baju2 lame..tu tande dah alim lah tu kan..

    rina ni lom sure lagik bleh ke pakai baju2 lame pas salin nnti, huhuu..

    ReplyDelete
  2. hmm..bestnya..cam ainey ni dr dulu duk berangan nak pakai semula baju masa slim dl..x tau la napa susah sgt berat ni nak turun..

    ReplyDelete
  3. la sesame slimkan bdn kite hehehehe ... syok tau... tak de pantang aper pun...

    ReplyDelete
  4. hurm..beshnya dah loose weight.. share la rahsia!!

    ReplyDelete
  5. bestnyer dpt pakai bj2 lame..
    bj sy sume dh bg adik2 dh..
    sejak kawen, bj2 dating sume xmuat..
    skrg ni pun sangkut lg 2kg dr sebelum peknen..huhu..

    ReplyDelete
  6. hehehe nomie meh la sesama slim melim huhuhu... nur pun lum capai target lagi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE