Wednesday, July 22, 2009

:: Gaya Irfan Tido ::

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 8:34 PM
Entry kali ni atas permintaan cik ti...... rindu ipan katanyer so nak nengok gambo terbaru so yg ni post tido heheheMySpace.. cik ti perasan tak ? dagu ipan terbelah hikhikhikMySpace....
Tuk pengetahuan cik ti.... la ni umi ipan dah lama tak tido di katil yg empuk kat bilik tu huhuhuMySpace.. cznya skrg ipan tido bukan lagi pusing2 tapi jalan jauh2... ada satu mlm tu.... umi sedar2 ipan xde kat sebelah, cari2 rupanya dah nak sampai opis ayah dia .... mlm lain lak ayah dia dengar bising2.... rupanya ipan tido dah sampai sliding MySpace .... padahal sebelum tido dah dipagar ... pun terlepas ...... nak wat cam ner ni cik ti ?????? MySpace..gamatnyer lama lagi la tak dpt tido atas katil ku itu ......
www.tips-fb.com

4 comments:

  1. chomelll nyer ipan tido....
    muncung die yg plg tak tahan tu....
    erm octapus kaler merah tu cam pernah nampak jer =p.. ngehehehhe

    ReplyDelete
  2. hehehehe....
    octapus tu adiah dari mak ngah ipan yg keje kat cimb hihihihi...

    ReplyDelete
  3. hai kak nur..
    ni nomi member m.com..
    comelnye irfan...
    rmh br kak nur pun cantik la..
    xpandai nk wt cantik2 cmtu..huhu..
    akak bg irfan mkn ape..
    anak sy berat naik 100g je 5bln ni..
    tu nk stat bg mkn plak..
    nnt add sy kt frenster..
    nomie_cute_85@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. ai nomi hehehehe.....
    tak silap akak nomi ada 2 kat m.com...
    tak kira la yg mana asal kita kenal huhuhu...
    akak masa ipan 5 bln akak bg susu lactogen jer... dh 6bln br bagi mkn bubur nasi, biskut milna and nestum nestle original...
    skrg irfan dah 7bln....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE