Wednesday, July 29, 2009

:: Mari Memancing Part 1 ::

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 12:36 PM

Salah satu hobi ayah ni selain bercucuk tanam ialah memancing ...... selalunye ayah gi mncing ngan uncle eyed ..... mcm2 tempat ayah gi ... pantang nampak tpt leh mancing, rasanya nak berenti mancing jer ....
Oleh kerana umi ni tak berapa nak minat memancing .... so tak pernah la umi ikut aktiviti ayah ni.... tapi ayah tak boleh la selalu sgt mancing ye tak ipan????
ayah selalunya mancing time umi balik kg jer ..... so tak de la yg tepon tanye bila nk balik hheheheheh.....
Meh la jenguk blog.... ayah.com ... byk lagi info mancing ...
www.tips-fb.com

5 comments:

  1. hak hak hak....
    ptt la dy x ksh ko blk awl dlu...
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. ni mmg kes terbalik..

    kakna masa lum kwen.. suka ikut ayah & pak sedara kakna pi mancing sungai & pantai... siap ada joran sendiri...
    bila dah kwen... hubby tak minat mancing... terkubur harapan nak mancing sama2.. joran kakna adik dah amik... hu hu..
    lama tak mancing.. gatal je tgn nak pegang joran..he he..

    ReplyDelete
  3. kawan2 kat opis ni pon ramai yang minat mancing..tapi husband rina tak minat mancing ni..tu yang kureng kesabaran sket kot, hehehehe..

    ReplyDelete
  4. dapat hubby yg minat mancing ni kene lebih sabo cz si hubby lagi penyabar ye la.. kalu tak sabo takkan sanggup tunggu ikan yg x tentu dapat......

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE