Friday, May 15, 2009

:: Tag aKu kaWin ::

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 3:14 PM
tag ni mengimbau kenangan masa aku jadi ratu sehari dulu. tag dari puan Nur. jom kite lihat.


1. nyatakan 4 sebab mengapa korang suka dengan gambar diatas.
  • Entah kenapa aku suke sgt kat semua gambo2 aku, tapi 2 gambo ni aku teruja ckit....hihihi
  • Sebenonye bukan senang nak pujuk hubby gi studio bergambo ni.tu la pasal aku suke gambo ni.. dari dulu aku ni berangan2 nak pakai gaun cam ni ngan hubby... akhirnya dapat.....best sungguh la....
  • Aku rasa cantik sangat masa ni.hihihihihi.. Bagai pinang dibelah-belahkan?
  • terasa cam model majalah pengantin lak la aku ni.. AKu suke sangat2..

2. bilakah tarikh pernikahan korang dan dimana

kami dinikahkan pada 8 October 2007 jam 9.00 mlm, di ruang tamu rumah aku di Pontian. Ini di majlis Berzanji dan Berinai 10 October 2007................ Majlis Khatam Al-Quran pada 11 october 2007 bersamaan pagi hari persandinganku.......
3. Tema Majlis

Di Hari Persandingan Ku..... Tema Meroon and Krim

Majlis Potong Kek Tema Baju Purple................

Tuk pengetahuan korang semua tetamu aku tak de masalah carik umah cz semua jalan masuk kg aku ada banting nie....hihihih Cun kan Aku......... susah tau nak naikkan berat time ni..... dari 45kg ke 50kg..

Majlis Bertandang Tema Hijau....... 12 October 2007

Keluarga Suami ku........... Kawan2 hubby.......

4. mengapa korang memilih sidia untuk dijadikan teman hidup?


aku sayang dia, dia sayang aku, jodoh aku dgn dia. hati aku cakap he's the one :). Yang paling penting aku dan dia akan sentiasa saling memikili...............


5. nyatakan harapan korang dengan ikatan perkahwinan ini


Harapan aku nak jodoh kami sentiasa mendapat rahmat dan di kekalkan sampai ke syurga. di samping dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah.... Amin.........

www.tips-fb.com

2 comments:

  1. Amin...
    moga apa yg diimpikan dimakbulkan Allah swt...
    bile tgk gambar2 kawen nie tetiber teringat time nikah dulu..
    iskkk bestt moment ever =p...
    mcm nk kawen smuler je kn..
    ehehehe

    ReplyDelete
  2. kalu la ada undang2 mesti buat 2 @ 3 kali kan best.....heheheh..
    nur lum nengok lagik gambo yani kawin.... mesti meriah kan kan kan kan.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE