Wednesday, May 13, 2009

huhuhuhuuuuu

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 3:47 PM
Minggu ni aku sekeluarga tak berapa nak c-hat la...huhuhuhu.... semua ni bermula ngan ayah irfan la.... demam....esoknya aku and irfan lak demam.... oleh yang demikian makan bubur je la minggu ni.....tapi sedap gak.. ada bubur ayam...bubur ikan...bubur telur...bubur sayur....dan macam2 lagik la.

Sebelum2 ni aku gi klinik kat bbu... tapi sejak tahu ada klinik wakaf beralih la arah... doc dia pun ok rasanya pakar dr hospital pakar abdul samad...ubat2 dia pun serasi ngan keluarga aku...yg paling penting murah cz klinik ni wakaf so byr rm10 je sorang..

Di Persembahkan Koleksi Ubat-Ubatan Tuk minggu nie.....

Ubat Muhammad Irfan Hazim Dari Klinik Wakaf An-Nur
Ni Ubat Umi Irfan Dari Klinik Wakaf An-Nur
Ni Ubat Ayah Irfan Dari Klinik Gan Sdn Bhd..





www.tips-fb.com

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE