Saturday, May 9, 2009

Pengalaman Menjadi Umi

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 1:06 AM
Kunjungan dari family .......
beberapa minit setelah Muhammad Irfan Hazim dikeluarkan dari perut ku 10.36am......Seberat 2.65kg c-zerrrr


Alhamdulillah akhirnya kini aku menjadi umi buat irfan dan menjadi isteri kesayangan tuk Suamiku ( Mohammad Shah )....
Sehari sebelum aku melahirkan aku gi shopping kat angsana mcm2 aku makan.... mlmnya lak adik ipar aku blanja Pizza Hut kat umah.... makan sakan aku ari tu....hehehee.... dah kenyang2 tu susah lak nak tido lagi2 kalu terbayang2 macamana rasa sakit nak melahirkan..... hubby mmg suka tido lambat so ada la kawan.... hubby kat PC aku kat Laptop kecik ni.... kul 3 pagi tetiba perut aku sakit... cam mengeras gitu...yg herannya 5minit sekali mesti aku rasa sakit..... aku and hubby pun makin takut nak tido berjaga la sampai subuh.... mengenangkan tak tahu dah masa melahirkan aku and hubby releks je la... kul 8am baru kuar umah...gi srapan kat mamak ( telur 1/2 masak 2 biji, roti tampal goyang and milo panas.... sedapnya tak terhingga... kul 9.30am br sampai Hospital Sultanah Aminah... terus gi bilik saringan...soalan demi soalan aku dapt dr doc.... check bukaan dah 4cm... aku dah tawakal je.... tetiba bb dah berak kat dalam lak...( agaknya sebab aku mkn byk kot semalam huhuhuhu).... aku diberitahu..... awak terpaksa jalani pembedahan.... airmata tak henti2 kuar dari mata ni..... ye la aku ni takut sakit... semua nurse aku tanya sakit tak sakit tak. nasib baik aku dilayan baik so hilang ckit takut... aku tawakal je sepanjang perjalanan ke bilik pembedahan..... setelah disuntik kaki ku kebas... Ya Allah perutku dibelah demi keselamatan anakku....... tepat 10.36am aku sudah dapat mencium anakku..... Ya Allah Sungguh besar kuasa dan kasih sayang mu terhadap hambamu......KINI AKU BERGELAR UMI....ALHAMDULILLAH......




www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE