Thursday, May 13, 2010

Produk baru... mesti cuba

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 1:18 PM
SLIM & WEIGHTLOSS DETOX FOOT PATCH
2 IN 1-SLIM AND DETOX
-SESUAI UNTUK MEREKA YANG INGIN MENGURUSKAN BADAN DISAMPING ITU IA JUGA BERTINDAK SEBAGAI PEMBUANG TOXIN

packaging (dalam 1 paket ada 2 keping)

ini gmbr patch yang nur sendiri dah cuba, memang effektif, kat patch warna kuning2 coklat berminyak, lemak yang terkumpul akan disedut keluar termasuklah toxin.Masa bangun tido kat patch tu rasa cam berminyak dan berair aje. Badan memang rasa ringan

Oleh kerana nur nak niaga so nur sendiri la jadi testimoni hehehe. tuk percubaan nur pakai 5 kali, berat nur turun 1 kg aje so la ni berat nur 54kg, ok lah kan, stok dah pun sampai... so akansambung lagi pakai dapat turun lagi 2kg ok gak kan... sb bg nur ok lah pakai 5 kali dah nampak perubahan gak, sebelum nie nur minum jm5 turun 8kg hehehe, tapi kalau tampal nie lagi senang & murah cikit aje

PERHATIAN: Menggunakan patch ini akan membuatkan kita rasa lapar, ini adalah tindak balas biasa, kerana toksin dan lemak (minyak) dikeluarkan akan membuatkan kita berasa lapar kerana ia dalam process untuk meningkatkan metabolisma badan kita, yang penting banyakkkan minum air kosong

PERHATIAN
PATCH NIE BOLEH DIPAKAI SETIAP HARI KECUALI KEPADA INDIVIDU YANG MENGALAMI KEHILANGAN BERAT BADAN YANG CEPAT, CONTOHNYA 1 KG SEHARI, DINASIHAT MENGGUNAKAN NYA SELANG SEHARI

RM2.00 SEKEPING

SESUAI UNTUK :
*orang yang mengalami masalah berat badan
*orang yang mengalami masalah susah tido diwaktu malam
*orang yang mengalami sembelit
*mengalami masalah kulit kusam, berjerawat

selamat mencuba...
www.tips-fb.com

4 comments:

  1. wah..benarkah..cam berminat nak try...

    ReplyDelete
  2. cuba la.. tak cuba mana tahu... ainey pakai detox biasa tu dulu ye hehehe... sok nur send...

    ReplyDelete
  3. wahh kena order nih =p...
    yani ader msg akak kt f/book yer..

    ReplyDelete
  4. yani : yup... ade ape2 roger jer...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE