Tuesday, May 18, 2010

KAWAN UMI KAWIN....

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 1:50 PM
ASSALAMUALAIKUM...
Irfan mmg sgt teruje kalau nak dibawa jalan.... hehehehe.... berangan nak buka pintu sendiri lagi.... sebelum tu berposing ngan baju yg tok bah belikan hehehehe... irfan banyak sponser...
Majlis perkahwinan kak safrian sapuan..... nie je kawan sek yg datang huhuhuhu....
we all mmg suke berposing tak kira la kat mana pun hikhkhik... ank beranak nie mmg pantang nampak camera....
Ni lah satu-satunyer kawan baik umi yg hadir...
www.tips-fb.com

11 comments:

  1. WAHHHH merohhhh nye mak ngah ..

    thn ni ramai jgk pakai colour merah kan ..

    kalau tgh2 panas tu , mai aiii .. maha terikkk

    ReplyDelete
  2. merahnye mak ngah...hikhik..pandai eh irfan pun, sporting bergambo skrg! ^_^

    ReplyDelete
  3. uiks.. ikut kaler konsep kawin la.. mewrah menyerlah gitu..

    ReplyDelete
  4. ieda : hehehe begitu la nampaknyer ... segan jer...

    ReplyDelete
  5. zura : hahahha merah menyala gitu... tak tahu pun tema dia merah... saje je nak melaram dah muat kebaya saiz 38 hehehehe

    ReplyDelete
  6. anje : alangkah indah kalu ade contest baju merah hehehehe.... nak gi shoping baju hijau nie tuk contest anje hehehe

    ReplyDelete
  7. mamaliyna: irfan mmg dh pandai posing sekarang cuma nak senyum je payah sikit... biasa pas flash baru tersengeh... bermaksud dahhhhhh

    ReplyDelete
  8. mas : merah gak yerk... mmg meriah kan!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE