Monday, June 8, 2009

jom heboh danga bay

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 12:56 PM
Assalamualaikum semua..... ari ni pagi2 lagi umi dah mandikan aku..... nak berjalannyer pasal ok la.... ni lah motor yg bakal aku idamkan hehehe...
Ini lah antie mas dia la yg bawa aku and umi gi jom heboh ni...... ayah buzy keje carik duit tuk umi gi shoping..hihihi
Haaaaa ini lah Raja Farah..... lum sampai giliran irfan & umi.... raja farah dah amik irfan pastu bergambo ngan org lain...huhuhu cian umi kene tunggu lama.....
Sedapnyerrrrrr dapat picit kaki....... kurang ckit sakit2 badan.... Hanya RM 20.....
Yum yum yum sedapnye dapat menjamu susu ni..... penatnyer.......

Ni lah rupa Mohammad Irfan Hazim kalu panas..... tak senang duduk dibuatnyer.... nengok2 jam dah kul 12.30pm patut la dah panas...... pas ni gi angsana lak makan kat sana sejuk.....budak yg nangis ni naik jer kete senyum2 cz sejuk......
www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE