Tuesday, June 9, 2009

UlangTahun Yg Ke-100

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 9:22 AM
Selamat Ulang Tahun Yg Ke-100...

Semoga Dipanjangkan Umur Dan Sentisa Dirahmati.. Amin
Hari yang tak dapat aku sekeluarga lupakan...... syukur alhamdulillah insan yang tak jemu memujuk aku masa masa kecik dulu.....walaupun dah mencecah 100 tahun masih tetap ingat semua cucu2 dia.... aku dikenali sebagai Alus ( masa kecik asyik nangis tu yg dapat nama ni )..hehehehe...tuk pengetahuan korang atuk ni namanya Sungkono.... dan abang dari mak angkat baba( hj tamsir ) ....apapun aku tetap sayaaaaaaang sangat kat atuk....... tidak ku lepaskan peluang tuk bergambar bersama Atuk ku ini..... nape irfan tengok bawah ni...aduhhhhhh.... dah penat la tu.... sebelum nyayian selamat dan potong kek.... atuk dan anak2nya diarak dengan alunan kompang....rasa cam pengantin pun ye gak.... irfan kalu dah lepak macam2 gaya stan ngan ayah dia......sememangnya penat... apa tak nyer 3 hari rewang umah sebelah.... pagi sampai petang sibuk kat umah dilla (sebelah) nasib baik majlis cepat abis cz pengantin laki datang 12.30pm..... kul 4 je aku gi la majlis Atuk ni....meskipun penat aku sekeluarga bahagia......
www.tips-fb.com

4 comments:

  1. wah, 100 tahun? alhamdulillah masih sihat lg nmpk nye tu.. selamat hari lahir atuk! :D

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah la mmg masih sihat cuma mata tak berapa terang... kalu sebut nama dia kenal lagik....

    ReplyDelete
  3. sihat ye lagi atukmu ni..
    dah 1oo thn..
    apa rahsia panjang umur ni...??

    sedapnye pulut kuning itu..
    yum..yum..yumie

    ReplyDelete
  4. mananya jer rahsia akakaka...
    nur rasa lah rahsianya happy selalu dan bersyukur ngan apa yg ada, nur jarang nampak atuk ni marah2.... ramai cucu cicit buat atukku ni bahagia.hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE