Monday, June 22, 2009

Durian Durian Durian !!!!!

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 10:50 AM
hahahaha aku lah raja durian heheheheeh...... sampai jer umah baba aku terus pegi belakang umah carik durian hihihihi....oh ye mohd irfan pun ada mak su dia yg dukong....umi bz..... ptg tu jer aku dapat hampir 20 biji huhuhuhu..... sedap betul makan durian..... gambo sedang mkn tak amik cz terlalu syok mkn hehehehe.....
Yang ni lak tuk adik2 ipar ku dan keluarga mertuaku..... seronok nengok dia org mkn durian dari kebun baba.... lagipun bkn byk sgt duriannyer..... cuma ada 3 pokok je baba kate tuk cucu cicit dia nak makan so tak yah beli2.....hiihihi
Tuk you all yg tahu umah baba datang la kalu nak mkn durian kebun baba hehehehe ( baba pesan ) tapi kene tepon dulu takut abis huhuhuhu

Tuk bulan depan mungkin giliran pulasan lak yum yum yum yum..... ha kalu pulasan mmg byk ada lebih dari 10 pokok ..... ..... Tungguuuuu.....
www.tips-fb.com

5 comments:

  1. halamakkk kak.... bestt nyer durian...

    ReplyDelete
  2. nur sedapnye tu.....yum..yum..yum..
    dah lama tringin tapi x beli lagi ni...hubby x bg makan...takut panas lah.. nanti demamlah..

    ReplyDelete
  3. nur ni pun leka mkn sampai lupa nak minum air guna kulit durian.. la ni tekak dah sakit ckit huhuhu..
    masa peknen dulu pun nur mkn...byk gak hihihi..nur ni pantang nampak hehehehe

    ReplyDelete
  4. wah...bestnya mkn durian.. kutip sendiri...

    ReplyDelete
  5. hehehehe..... mmg syok dapat kutip durian pagi and petang... lain tau nikmatnya....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE