Thursday, June 11, 2009

Dulu dan Sekarang huhuhu

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 11:51 AM

























Entah kenapa susah tul hati aku setiap kali nengok gambo lama2 yang tak berapa lama nie..... ada rasa nak nangis meraung-raung pun ader......huhuhuhu.... agak2nya kan boleh tak aku slim balik cam lepas kawin dalam 50-55kg tu hehehehe.... tu la berat yg aku nak dari dulu, ye lakan kurus sgt pun tak syok........nanti hubby complain lak.. akakakakah......
Alangkah indahnya kalu dapat pakai kebaya tuk raye 2009 ni...... kain dah beli tapi tak tau nak wat baju ape huhuhuhu......
www.tips-fb.com

4 comments:

  1. nur kena exercise selalu..
    (pandai je ku nak advise.. x sedar ku pun tembam gak uhuks..)

    nur wat je kebaya.. baju kurung pun wat gak...
    kurang2 mahu gak 3 pasang baju raya baru sakan...

    ReplyDelete
  2. ye gak ek..... thn tak nak keje pun sebab nak raye sakan hihihi

    ReplyDelete
  3. yeahh chiok chiok kak nur.... ada masa lg nie, 3 bln lg sbom raya.... jom diets sama2 =p..

    ReplyDelete
  4. yo la tu.... hang tu awal2 lagik kene jaga.... akak masa mengandung asyik makan jer selera tak ingatnyer..... mlm jer makn luar... seminggu 3 kali siakap senibong tu...hihihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE