Friday, April 23, 2010

'CONTEST BABY COMOT MAMAM'

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 9:26 AM
Contes... contest... contest.... kalau tak umi yg buat contest... mesti lah umi yang join contest hehehehe ... kali nie dianjurkan oleh SHOPALISTIC ... meh la join....

Pic yg umi pertaruhkan adalah
*
*
*
*
*

Nama Baby: Mohammad Irfan Hazim
D.O.B : 25 December 2008
Nama Umi: Noor Afzan
Nama Ayah: Mohammad Shah

Coklat..... Coklat.... Coklat..... Ape je yg berasaskan coklat dah mmg jd kegemaran irfan ..... dlm peti ais mesti kene ade stok coklat cadbury.... setiap kali gi dapur mesti suruh buka pintu peti ais.... oleh krn lum pandai bukak sendiri irfan akan pegang je pintu tu sambil panggil sape je yg dia nampak.... comot irfan jgn cite la..... pas mandi n sblm mandi sama je kalau dh jumpe coklat..... tabiat ni dibawa lak ke kg... so atuk2 irfan sentiasa ade stok coklat hehehehe .... setiap hujung minggu mesti tok bah or tok ki call brth stok dah ade bila nak balik hikhikhik .... nasib la kg tu dekat... jarak umah tok bah n tok ki 10minit je.... dr umah irfan ke kg lebih kurang 1jam jerrrr....

Al-kisah irfan ngan coklatnya....
maaf ye bukan tamak.... saje suke tengok ragam irfan comot... hehehehe

Sekian, Wassalam....
www.tips-fb.com

1 comment:

  1. salam mummy irfan :)

    congrats... pic irfan menang contest...

    boleh bg emel addr x utk sy mintak butiran utk hantar present..

    tq

    (^_^)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE