Tuesday, December 1, 2009

Majlis Pertunangan Adik umi

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 12:06 PM

Pada 29hb kemarin adik umi yang comel nie dah pun bertunang ngan jejaka pilihannya ( faizal )... dr pihak perempuan tema purple & hitam ... dr lelaki kuning ...
Walaupun adik umi nie dh 27thn tapi dia tetap adik hehehehehe yg bawah2 dia dh bukan adik ... ada abang, effa & dik jie ....

Nie lah hasil dr solekan mak andam pilihanya .... kecoh satu rumh katanya muke adik umi nie mirip ngan ziela jalil .... ade ker ???? ade la kot cz ramai yg perasan hikhikhik ....
Ni adalah hasil hantaran yang dapat digubah .... kreativiti emergency hehehehe mana taknya dlm 2 hari je nak siapkan semua nie ...
Insyaalah kalau tak de ape2 majlis seterusnya dijangka bulan april 2010 nanti .... semoga adik umi nie buat pilihan yang tepat tuk masa depan dia...
amin .....
www.tips-fb.com

7 comments:

  1. ha'ahh la..
    mmg ader iras mcm ziela jalil...
    versi muda la.. ehehe =p...
    farid keje aritu..
    kalu tak ingat nk dtg gak...
    neway congratss to ur sis ya...

    ReplyDelete
  2. HEHEHE THANKS YE YANI..
    LA NI TUNANG JE ... TAPI NANTI MAJLIS YANI KAT LABOUR ROOM LAK HEHEHEH

    ReplyDelete
  3. cantik theme purple. baju adik nur tu pun cantik. ade iras ziela jalil tang mata mulut & dagu. :) bangga tunang nye sebab tunang nye tu iras artis. tahniah tuk adik nur. hope this engagement will last to marriage. insyaAllah..

    ReplyDelete
  4. ha'a ada iras ziela jalil la! cantik warna tema pepel..hehe..adik saya bulan depan bertunangnye, hantaran pun lom deco lagi..huhu..ketandusan idea nih!

    ReplyDelete
  5. alyyani : mekasih ngan doanya hehehe ... harap2 semua berjalan ngan lancar.

    mamalieyna : tu la pasal kecoh jap kt umah katanya ade ziela jalil dtg hikhik... sekarang ni tak susah nak deko ada pulus semua mulus hehehehe

    ReplyDelete
  6. comelnye adik akak........ selamat bertunang...warna unik la...slalu org buat itam merah, adik akak wat itam pepel....cantek bangat. :)

    ReplyDelete
  7. hye....
    its me....
    insan yang kat atas tu... heheheh...
    tq for d comments...
    yer ker tunang kiter bertuah...???
    moga2 dia pun raser cam tu...
    huhu...
    bubbye...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE