Tuesday, December 15, 2009

Majlis Perkahwinan Geng Ayah

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 11:22 AM
Nak dijadikan cerita .... minggu nie tak balik kg ....
so minggu nie ada lah minggu keluarga hehehehe ....
Hari keluarga dimulakan ngan majlis perkahwinan kawan hubby di kota tinggi .....
banyak tul dugaan nak kesana ... ada 2 kemalangan ...
yg petama melibatkan lori beso ni ngan kete ....
satu lagi kete ngan kete ....
so jem la memanjang ...
Akhirnya sampai gak ke Majlis Si Uncle mican( nama glamor) heheheh ...
tema merah putih ....
majlis yang sederhana tapi cukup meriah ....

Irfan cam biasa la .... tak senang duk diam ... pastu nampak banyak kerusi lak tu ....

kalu bo selagi ade kerusi dia nak menjajar SEPANJANG MEJA .....

nasib la byk uncle & anty yg suke LAYAN ngan irfan ...

so tak la umi n ayah penat sgt melayan gelagat irfan nie ....Pantang ade peluang .... irfan mmg suke ngan uncle mican nie hikhikhik ....

nape ek ?????

agaknya cz nama isteri uncle kot hihihihi .... sama ngan nama umi dia wakakakakaka ....

Ni lah gambar kenangan kami semua di majlis uncle mican ..... oh ye umi mmg tak bo diri tegak cz akan melindung org belakang hehehhe ...

UCAPAN TUK PASANGAN

KAMISAN & NORAFZAN ....

SEMOGA DIPANJANGKAN JODOH HINGGA AKHIR HAYAT

&

MEMILIKI ZURIAT YG SOLEH SOLEHAH ....

AMIN ..

www.tips-fb.com

3 comments:

  1. hermm bulan ni belum merasa nasik minyk lagi nih, tp dh dpt 2 undangan..kalo berkesempatan leh la gi.. ^_^

    waa tema putih merah, cun bangat nih! hehe..irfan pun sama hepi eek dpt jumpa ramai orang ye.. ^_^

    ReplyDelete
  2. bnyak sungguh org kawin kan, iyerlah musim cuti skolah nikan..

    ReplyDelete
  3. MAMALIEYNA : MMG BANYAK UNDANGAN ... KALUT GAK NAK SETTING MASA HEHEHEHE .. IRFAN MMG CAM TU KALU TENGOK ORG RAMAI ... SANGGUP TAHAN TIDO..

    RINA: TU LA AKTIVITI CUTI SEKOLAH KAN? HEHEHEHE... NAK GI HOLIDAY PUN PAYAH HUKHUKHUK

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE