Friday, December 11, 2009

Kenduri Walimah

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 1:12 PM
Begini lah irfan kalau kalau irfan jumpe tok ki dia .... tok ki dh tak leh buat keje lain ...
nak kene layan irfan jer .... (macam la tok ki dia sorang) .... cian tok ki .... semua pun heran mape la ucu satu nie lekat ngan tok ki yg garang tu hehehehhe ...

Tuk kenduri kali nie tak ramai yg dapat balik cz majlisnya ari selasa .... ade yg tak dpt cuti ... so yg balik cuma mak long n family, pak ngan & family, irfan n family, pak uncit n mak su. 10 dulang abeng semuanya .... umi (baju biru) bz so irfan ayah yg jaga sambil baca doa kt depan ...
Haaaaa ... Nie lah dia pak uncit bersama ank2 pak ngah hehehehe ... pak uncit ni yg bakal naik pelamin minggu depan di sabah .... irfan n family tak dpt gi sabah cz ayah ade keje penting .... so yg gi sabah hanya tok ki, nenek, maklong n pak ngah .....

semoga selamat pegi n balik bawa menantu .... Amin ....


sekian aktiviti minggu ini ...
www.tips-fb.com

1 comment:

  1. singgah jp je ni..tgh msk laksa, ptg kang PIL nak dtg, tido sini.. :)

    nnti kita wat n3 psl give away irfanku sayang tu ek..mmg nak join ^_^..hope sempat la..msti smpt punya!! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE