Wednesday, January 20, 2010

PIC TERBARU IRFAN ?????

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 10:31 PM
memula umi nak nangis dulu MySpace hwaaaaaa MySpace kenapa nangis ?????
sebab ...
camera yang selalu ade dlm beg umi dah rosak ....
so
MySpace la nie tak dpt la umi upload pic irfan yg sedang asyik berjalan sob sob sob ...
Nak kene pujuk hubby lak .... mana tahu dpt yg baru
MySpace hehehhehe ... baru la ceria sikit blog irfan nie ... kalu tak de pic cam suram je kan????? MySpace ....
harap2 ayah irfan cepat belikan camera tuk umi ..... teruje sgt nak snap pic irfan ....
doakan ye kawan2 ... hehehehe .... MySpace
www.tips-fb.com

7 comments:

  1. hu...hu...sedinyer...sape yang wat camera umi irfan rosak ni????camera kiter pun dah rosak aqish yang wat...sampai la ni tak repair lagi sebab ingat nak beli batu...tapi terpakssa ditangguhkan...sib baik ada hanset leh la snap2 pic gak

    ReplyDelete
  2. huhuhu hero satu nie la yg rosakkan... mmg sedih tak de camera sob sob

    ReplyDelete
  3. pujuk, jgn tak pujuk nur..mane tau leh dapat lagi canggih punye..silap2 dslr (betul ke?)

    ReplyDelete
  4. sedey kan bila camera rosak..cam kita ari tu ler...last2 ter beli jugak camera baru..yeaaa!! cepat2 pujuk ayah, belikan camera baru! hehe..

    ReplyDelete
  5. ngan semangat yg kawan2 bagi nur akan terus pujuk hehehehe ... tapi tak la sampai dslr rina huhuhuhu ... tak sesuai tuk nur hikhik

    ReplyDelete
  6. kesiannya....sabar jelh....ada rezeki dpt la tu...ha kena la bodek hubby tu baik2...hi.

    ReplyDelete
  7. la sian nyer.. xpe nnti pujuk en abg mlm2 sikit pasti dpt.. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE