Tuesday, January 26, 2010

injek 3 serangkai

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 9:15 AM
alhamdulillah.... walaupun terlewat sebulan tapi namum masih lum terlambat tuk injek 3 serangkai setahun nie...
keterlewatan nie disebabkan keadaan kesihatan irfan sendiri ... doc kate kalu ank tak sihat or demam tak bo injek huhuhuhu ...
pas injek nie... lege sikit ... & irfan tak demam lepas diinjet ...
cuma nangis ja je kat klinik....
tu baru hero umi hehehehe ...
www.tips-fb.com

8 comments:

  1. baguslah tak demam...arif bulan 3 nanti..eh dh dkt la nak masuk setahun..leh kwn2 ngn abg irfan!^_^

    ReplyDelete
  2. injek 3 serangkai tu camne ek

    ReplyDelete
  3. owh oo, esok nak kene bawak isya gi cucuk 3 bulan..tapi skang ni die dah 4 bulan..camne tu?!

    ReplyDelete
  4. mamalieyna: alhamdulillah irfan tak ape2.. arif mmg geng irfan kan? hehehe

    ReplyDelete
  5. oya: 3 serangkai tu maknanya dlm satu suntikan ade 3 fungsi. diantaranya rubela hehehe lagi 2 nur lupe la namenya..

    ReplyDelete
  6. rina: nur tak pasti la kalu terlambat cucuk 3 bulan cuba tanye yg pakar.. rina gi gomen ke private?

    ReplyDelete
  7. dari ngandung smpi skang ni memang pegi domen ajek..

    ReplyDelete
  8. betul tu, kalau lambat sebab sakit tuh mmg takpe. sebab kalau demam doktor pun tak nak inject. ok la tuh irfan tak nangis. mmg hero!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE