Thursday, January 14, 2010

KASIH AYAH !!!!

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 1:26 PM
kali nie .... umi nak buat n3 khas buat ayah irfan ....
irfan mmg lebih rapat ngan ayah dr umi ...
buktinya ...
- irfan akan ikut kemana je ayah pegi.
- nak berkepit je kalu kat umah.
- kalu sakit lebih suke ayah yg jaga.
- irfan diam dr nangis kalu ayah yg bersuara.
- irfan akan marah kalu ayah tido n tak main ngan dia.
termasuk ari nie dah 2 mlm irfan tak lena tido .... asyik merenggek jer ... mungkin sbb nak tumbuh gigi, berserta selseme n sakit tekak cz tido jap bangun nangis ...
yg berjaga mlm menjaga irfan adalah ayah .... umi akan ganti kalu ayah dh sgt2 ngantuk.
tapi selalunya ayah tak akan tido selagi irfan tak selesa tido walaupun umi dh bangun ganti .... apapun tetap kene tido ... sok keje ...
dah 2 hari ayah kuar gi keje kul 12tghr... nasib baik la waktu keje ayah nie flexsible ...
kengkadang umi terharu sgt tengok kasih sayang ayah terhadap irfan ... cz biasanya budak2 takut ngan ayah... cam tak percaya ayah bo wat ape je tuk irfan.... jap lagi ayah balik nak bawa irfan gi klinik ... takut melarat pulak...
umi harap irfan tak akan lupe setiap pengorbanan yg ayah buat tuk irfan....
www.tips-fb.com

3 comments:

  1. terharu ye... pengorbanan umi apa? :P

    ReplyDelete
  2. umiharizahin > pengorbanan umi???? tak tertaip rasanya... kita biasa dengar pengorbanan seorg umi.. jarang org ingat pengorbanan ayah kan?
    nur cuma nak irfan tahu ayah pun berjasa... hehehehe

    ReplyDelete
  3. memang terharu...tak sume ayah macam ayah irfan...bertuah irfan kan.. ^_^! anak saya lom tau lebih pd sapa, tp cam fair n square je..hehe..but..rasanya kalo mama yg takde disisi tak boleh kot, kalo abahnye takpe jee.. ^_^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE