Tuesday, June 8, 2010

Pasar KArat....????????

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 4:35 PM
Salam tuk semua....
Altivity kami di waktu mlm hehehe.... kalau org lain kul 11 dh balik umah....
we all lak kul 11 baru kuar umah hehhe... so aktiviti mlm nie...
gi pasar karat or bazar jb..
macam2 ada .... brg pelik2 pun ade dijual kat sini... ada satu kedai tu dia jual mainan bb tapi 2nd hand... ade gak yang beli tu... ade gak la nak sewa tapak jual mainan2 irfan hahahahaha... bo ke????
sewa tapak murah jer... 1 mlm rm5 jer... sape2 pun bo niaga...
pasar ni bermula kul 7pm sampai kul 2am...
sangat hapening... cam bukit bintang hahhahaha ye ker???
nur pun tak pernah sampai bukit bintang tu hikhikhik..
Irfan mintak gitar yg biru tu...huhuhuhu... lum cukup umur la sayang...
Sekian Wassalam...
www.tips-fb.com

9 comments:

  1. eee kat ner erk pasar nie.. nnti kalu masz blik jb leh pi..

    ReplyDelete
  2. ramai yg panggil pasar karat ekk.. me plak panggil uptown.. selalu jugak ronda2 cuci mata dgn hubby espcially kalau dah tgh malam..eheh

    ReplyDelete
  3. huhu..dah lama xjejak kaki kat sana..
    slalu mr razman je g..
    arg!!!!ngelat!

    ReplyDelete
  4. nmpak best!!!

    knp namanya pasar karat????
    ermmm lwtnya, smpai kul 2am..

    ReplyDelete
  5. mrs pooh :... agaknyer kan kite selalu bertembung kan???? tapi tak kenal hahahha.... kalau terserempak tegur la nur hehehe bo gi minum2

    ReplyDelete
  6. hajar : hehee tu mmg ngelat ... gi snediri

    ReplyDelete
  7. rina : pasar karat nie mmg start lamabt... so tutup pun lambat la... tuk shoping last minit... pasaraya dh tutup hikhikhik

    ReplyDelete
  8. kat jb kat maner pasar ni nur?saya teringin plak nak g ler....hrp dpt inform kat saya yer!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE