Wednesday, June 23, 2010

Doakan nur ye kawan2

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 2:23 PM
Assalamualaikum....

bangun je pagi tadi tergerak lak nak buat test hehehe.... melula agak kecewa cz hanya 1 line.... tapi nur tinggalkan je kt bilik air.... tak lama pas tu nur gi tengok lagik.... eh ade 2 line lak?????
adakah ni bermakna positif????????
irfan nak dpt adik ker??????????
gumbira sungguh nur pagi nie....

tapi terkenangkan nasib nur yg kurang baik kengkadng tu sedih lak.... kali ni dh masuk kali ke4 nur peknen.... harap2 kali nie tak de masalah...

doakan nur ye kawan2...
semoga doa kawan2 dapat memberi nur semangat tuk terus cekal...

www.tips-fb.com

16 comments:

  1. alhamdulillah.... :)
    moga yg baek2 saja buat kak nur n famili :)

    tahniah!

    ReplyDelete
  2. tahniah nur, tumpang gumbira untuk nur & family..irfan dapat adek pasni..

    rina pon macam nak kene buat UPT gak ni..dah lmbt peyed ni, huhuhu..

    ReplyDelete
  3. tahniah kak nur..
    mdh2an selamat sampai ke akhirnye..
    lbh kurg adik muiz la nnt adik irfan nnt..
    take care...

    ReplyDelete
  4. tahniah nur.. insyallah semuanya will be ok..AMIN

    ReplyDelete
  5. ALHAMDULILLAH DAH PREGNAN...harap2 semua nyer berjalan lancar k kita doakan yang terbaik untuk nur

    ReplyDelete
  6. nur tahniah..
    byk2 bdoa.. semuanya rezeki drp allah.
    insyallah..semuanya baik2 saja.

    ReplyDelete
  7. rina : tq ye... actually nur baru 3hari lambat.. cam tak caye lak ade 2 line

    ReplyDelete
  8. nomie : insyaallah... ade la geng hehehe

    ReplyDelete
  9. anje : time kasih anje hehehe... insyaallah.. semua berjalan lancar...

    ReplyDelete
  10. tahniah nur..moga semuanya selamat..baru pasan ticker peknen tuh..terus cr entry nur pasal ni..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE