Friday, June 4, 2010

Hapy besday to me....

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 12:33 AM
Assalamualaikum....
Hari nie adalah hari kelahiran umi yang ke..............30 MySpacehehehhehe banyaknyer...
tak pe lah... yang penting bagi umi diusia ini lah umi merasa kebahagiaan yang amat sgt.... disamping suami yang sgt menyintai umi.... bersama irfan yang sentiasa mencuit hati...
Alhamdulillah..... Segalanya berjalan seperti yang diharapkan.... semoga umi akan lebih cekal & tabah mengharungi dugaan2 yg mendatang....
Apapun umi yakin ini lah yg umi carik selama nie...
Terima kasih juga pd kawan2 yg mengucapkan selamat pada umi... di facebook, sms, email dll.
semoga doa kalian merahmati nur sekeluarga....
Amin....
Hehehehehe nie je kek yg ade..... cz mmg we all tak raikan ngan kek hikhikhik...MySpace
Actually tadi Ayah irfan ade beritahu umi.... adiah umi lambat sikit.... hehehe tapi hadiah utama dh dpt hahahahaha....
sama2 lah kita tunggu ape la hadiah ayah tuk umi thn nie....MySpacePermata Hati umi & ayah.....
Mohammad Irfan Hazim..

Salam sayang tuk semua...MySpaceMySpace


www.tips-fb.com

13 comments:

  1. happy besday...moge panjang umur..murah rezeki..n ceria selalu

    ReplyDelete
  2. Happy B'day..semoga dipanjgkn usia, dilimpahi rezeki dan berbahagia disamping yg tersyg.

    ReplyDelete
  3. hepi burhday nur,moga pjg umur,murah rezeki & bahagia dcc family tercayang,tu la pasal paling mahal & x ternilai sungguh hadiah utama nur tu,hehheee

    ReplyDelete
  4. salam..hapy besday nur...smoga mendapat keberkatanNYA...juga pinta akak agar hubungan kita berkekalan yerr...

    ReplyDelete
  5. Walaupon dah wish kt f/book..
    nak gak wish kt sini...
    ♫ ♫ ♫ ♫♫♫♪♪♫♫♪♪
    Happy Birthday To You
    Happy Birthday To You
    Happy Birthday To K.Nur...
    Happy Birthday To You
    ♫♫♪♪♫♫♪♪♫ ♫ ♫ ♫
    Semoga Dipanjangkan Umur dan Dimurahkan Rezeki
    Memperoleh Keberkatan Di Dunia dan Akhirat....
    Amin

    ReplyDelete
  6. tak sangka kita sebaya... besday pun lebih kurang.. saya 6/6/1980.. hehee... HEPI BESDAY ye...

    p/s : jap2.. irfan besday 25/12/2009.. irfan pandai jalan 25/12/2009 gak ke? saje tanya.. :)

    ReplyDelete
  7. Amin... AMin... Amin... Ya Rabbalalamin.... semoga doa2 kalian menjadi kenyataan dan sentiasa menberkati nur sekeluarga...

    ReplyDelete
  8. salam umi .... heheheh tq ye ucapannyer... kita sebaya hehhehe...

    irfan lahir 2008 hikhik silap tulis la huhuhuhu

    ReplyDelete
  9. hepi besday nur.. moga panjang umur & murah rezqi.. bila nk bg adik kat irfan ni?? hehehee

    ReplyDelete
  10. nureen : time kasih doanyer hehehe... adik irfan akan menyusul di ulang tahun ke 31 hehehehe.. bo gitu?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE