Saturday, November 21, 2009

Umi beremosi huhuhuhu

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 12:14 AM
salam semua....
n3 kali nie cite pasal umi hehehehe ....
walaupun umi disahkan peknen oleh alat yg umi beli kat 7E .... umi rasa tak sedap hati ...
mungkin betul la yg alat tu brth hehehehe .... ari ahad nie baru ayah nak bawa umi gi jumpe doc yang sama ngan ipan dulu eh kemarin ... dulu lama sgt hikhik .... harap2 semuanya baik2 je .... walaupun ni kandungan ke 2 perasaan gementar tetap ada .... pelbagai persoalan dh timbul di kotak pikiran umi ....
umi harap kesibukan umi nanti masih dapat memberi sepenuhnya perhatian tuk ank2 umi & hubby tersayang .....
terima kasih sayang kerana menyayangi umi hingga kini ...
umi nak ucap jutaan terima kasih pada kawan2 blogger yang dah banyak memberi sokongan terhadap bisnes umi ..... bisnes umi mmg kecik .... sekadar mengisi masa yg terluang sambil dpt menambah pendapatan keluarga yang kecil nie ... namun umi amat rasa bertuah ... walaupun kwn2 blogger nie tak pernah bersua muka ... mereka tetap perihatin terhadap rakan yg lain ...
@
@
@
@
@
Umi takut ....
umi jadi takut kalau terbayang kegembiraan hari ini akan menjadi kisah sedih pada umi ...
umi takut ....
umi takut tak dapat menjadi umi yg sempurna tuk ank2 & suami tersayang ...
umi takut ....
kalau setiap kali umi ingat kata2 bersama tak berarti selamanya ...
umi takut ....
takut dgn banyak perkara ...
@
@
@
@
NAMUN ...
kawan2 blogger la yang banyak memberi umi semangat ....
yg selalu memberi motivasi ngan setiap kisah hidup mereka ...
suka duka mereka buat umi kuat semula ...
umi sedar ...
takut bukan ubat yg terbaik tuk tenangkan hati kita ...
kini umi redha & bersyukur ngan setiap ketentuannya untuk umi .... semoga masih ade kegembiraan dihari esok ....... bersama la kita merasai nikmat yg telah di berikan pada kita semua ... ( keluarga bahagia )
TERIMA KASIH SAYANG CZ MEMAHAMI UMI ....
TERIMA KASIH TEMAN ...
TERIMA KASIH UNTUK SEGALANYA ....
UMI HARAP SGT HUBUNGAN MAYA YG KITA JALIN NIE AKAN KEKAL UNTUK SELAMANYA DIHATI KITA ....
AMIN ....
entah kenapa umi sayu hati malam nie ....
www.tips-fb.com

6 comments:

  1. Salam K.Nur,

    Takut adalah mainan perasaan, so its normal to have dat kind of feeling.
    Akak kena kuat kn semangat utk anak2 & bnyk kn berdoa. Insya-Allah everthing will be fine =p. Yang penting kesefahaman antara akak ngan hubby.
    Akak beruntung sbb ada suami yg memahami, supportive & sentiasa dekat ngan akak (mcm kitorg nie jmper pon seminggu sekali jer). So jgn layan kan sgt perasaan takut tu ya. Lagi pon tgh2 preggy nie hormon tak stabil, mmg mcm2 la yg kita pikir =p...
    Take cara & do have a lotss of rest yaaa =p..

    ReplyDelete
  2. yani : mekasih ye nasihatnya hehehe.
    akak mmg cam ni kalu peknen ... kengkaang tu rasa nak nangis je huuhuhu .. pasti ok sendiri ... pasni uncle ayed pun duk kl entah bila la kita dpt jumpe lagi ek hehehehe

    ReplyDelete
  3. yee kadang2 hati kita ada masanya jadi sayu tanpa sebab..memikirkan sesuatu luar dari batasan..hermm apapun kawan maya tetap sentiasa akan berikan kata2 semangat..hope semuanya berjalan lancar, dan dpt dilalui dgn setabah mungkin..
    *eh kan nk dpt new family mmbers..must be hepi ye Nur.. be happy!! :)

    ReplyDelete
  4. mamalieyna : mmg nur hapi.. dlm hapi tu yg takut huhuhu .. tapi la ni dh ok hikhik.. mekasih ye supportnya..

    ReplyDelete
  5. Tahniah nur..kakna baru je pasan..
    jaga diri baik2...jgn emosi sgt ok..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE