Sunday, November 22, 2009

Jln2 ke Angsana

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 1:48 PM
Ari nie ... mak chu dtg umah hehehehe ... cz la ni ukm dh start cuti ... sebelum balik kg ak chu singgah jupe irpan dulu ... ade la geng ui n irfan nak jalan2 ... ayah tak kasi umi gi berdua jer huhuhuhu ... alang2 dh ade geng tak akan umi nak lepaskan peluang hikhikhik ....
kita org tak la gi shoping sakan ... just window shoping ...
actually gi angsana just nak anta repair maxi dress yg umi beli online dr maxi dress shope .. banyak maxi yg cantik2 tau hehehe ...
masuk ke badan buku .... wahhhh irfan bukan ain excited tengok buku byk2 ... ca kt umah la seua dia nak turunkan dr rak .... dh penat duk selak2 lak hehehe ... pandainya muhamad irfan membaca ( membaca ke ? hehehe .. tengok gambo je )...
www.tips-fb.com

2 comments:

  1. yuhuu bestnyer jenjalan, window soping..kita ni terperap kt umahh sejak last week, mmg bosan tul ghupenye kalo dok umah sajor..huhu..ni lak kena smbg seminggu lagi sbb chikn pox lum baik sepenuhnya..huhu..
    *irfan dh pndai ee nk punggah buku kt rak2.. :)

    ReplyDelete
  2. kalau la adik beradik alya dkt2, mmg lagi panjang langkah cam nur gak. hehe.. khusyuk irfan belek buku tu ye..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE