Saturday, September 26, 2009

:: Raya Part 1 ::

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 9:44 PM

Uncle ajib, mak, abah, irfan, shah
Era, Kak Ijun, Ema, Ct, Umi.

Tahun ni giliran beraye di rumah tok ki mohd irfan (mertua). Aktiviti dipagi raya sama je mcm thn2 yg lepas, lepas sembahyang raye jemaah lelaki akan pergi baraan ( org jawa cakap) kalu melayu ape ek?..... menziarah beramai2 ke rumah2 satu kampung kot. hehehe ..... Yang pompuan lak duk umah siapkan hidangan org baraan dtg. dalam kul 11 pg baru selesai acara baraan. baru la kami sekeluarga dapat berkumpul tuk bersalam memohon ampun dan maaf sesama keluarga..... thn ni sunyi ckit cz dr 8 cuma ada 4 org je yg beraya kat cni, yg lain beraya umah mertua masing2.
Irfan mmg rapat ngan atuk2 dia, tok ki n tok bah. dalam byk2 gambo ni semua ngan tok ki dia....huhuhuhu ....
www.tips-fb.com

1 comment:

  1. Meriah raya!! selamat ari raya!..biasanya kan anak2 cucu ni mmg lebih suka ngn atok, pengalaman masa arwah ayah ada, anak2 buah lebih suka dok ngn tok wan dia..skrg tok wan dah takde, tak merasa la si haidar saya tu..huhu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE