Tuesday, October 23, 2012

dapat gak makan

Hasil Nurkilan NurShahFamily at 12:39 PM
Alhamdulillah...
apa je yg nak umi makan... dapat makan... tapi yg paling susah dapat adalah
kerang hehehe... cz setiap kali gi pasar... ada yg kecik sagt tp harga dah rm4 sekilo... yg besar tu besar sgt takut liat lak, harga je dh rm7 sekilo ada yg sekilo berapa ketul je huhuhu...
akhirnya dapat gak la yg sedang2 elok... beli 2kg.. ayah makan sikit je... selebihnya umi la yg makan hehehe.. sgt puas hati dpt makan kerang yg sedap walaupun hanya di rebus...
Popia...
umi mmg suke sgt makan popia... tapi tak suka beli so kene la ada selera nk makan baru bo buat... cz sekali buat mesti ada 50 gulung hehehe... dapat la jiran2 merasa popia umi...
Satay Goreng
satay ni mmg kene ada dlm peti ais umi... balik kg amik stok hehehe dr freezer tok abah ipan n aleesya la... bukan apa sekadar persediaan... cz pengalaman irfan n aleesya...
abg irfan... kul 3pagi nak makan satay...
aleesya... ari2 nak makan satay tok abah...
kali ni umi nak makan satay goreng ngan nasi panas je... time lunch hehehe... 
Terima Kasih Yg Sudi Click
www.tips-fb.com

4 comments:

  1. Sedap kn kerang rebus..popia mmg buat sndiri br puas hati..satay goreng tu tk pernah mkn plk..hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg sedap... kerang rebus tu hehehe mana taknye hampir 2kg nur makan hahahaha...
      popia mmg tak suke beli cz xsedap... lemau n isi sikit...

      satay goreng ni sama je cam satay bakar... cuma di goreng... cuba la... sedap tau... ayah nur mmg niaga satay tu yg ada stok je hehehe... cuma minyak pas buat grg satay tu xbo diguna pakai lg... kecuali masak sambal...

      Delete
  2. ooo ayah niaga satay.. patutlah leh ambik stok.. hihii

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... sambil2 buat stok tuk cust di johor bahru je ...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE