Wednesday, June 6, 2012

Tanggungjawab Anak Hj Tamsir

Hasil Nurkilan NurShahFamily at 12:15 AM
Kisah kali ni... sejarah keluarga....

Nak dijadikan cerita yg dipendekkan... nur di besarkan ngan keluarga yg berniaga... so minat tuk berniaga tu mmg ada byk sgt hehehe... abis je sek menengah... rutin hujung minggu adalah tolong mama & baba niaga... kalau dh minat tak suruh pun bo buat sendiri hehehe... kebiasaan tu berlarutan sampai la kawin...
Lainnya nur ngan kawan2 sebaya time tu adalah hujung minggu mesti di kg... tak ada alasan yg bo buat nur tak balik kg... carik keje pun mesti cuti sabtu ahad... ( pelik tapi benar ye )

biasanya pasangan nur niaga ngan adik yg comel ni (mummy tili)... nur kipas satay... adik umi jaga depan... mmg seronok... sgt2 rindu saat indah tu... pas kawin n dpt ank tak dpt lagi gi niaga... kadang tu gian gak nak mengipas satay... dlm 5thn ni... bo dikira brp kali gi niaga...

Ari ni ada alasan tuk hubby yg membolehkan nur gi niaga ngan dik2 nur hahahaha... akhirnya... dpt gak gi niaga lagi... seronok gi niaga kt pasir gudang ni... kejap je.. dh bo balik... we all kuar rumah kul 5pagi... sampai pasir gudang kul 6pagi... solat kt masjid pusat bandar... pastu terus idupkan api arang... sambil tu kemas2 meja tuk niaga... agak kekok cz dh lama sgt tak gi niaga pasir gudang... ( yg kekok nur je.. adik2 lain masih ada gi lagi sebelum2 ni)

Lum apa2 lagi nak tunjuk hasil jualan kami selama 4jam hehehe
seawal 6.30 pagi dh siap susun barang.. arang pun dah menjadi bara... so nak start mengipas lak hehehe
masih sempat posing walaupun sgt2 bz huhuhu

Untuk buat tempahan bo la ke fb : Hj Tamsir Ent

Terima Kasih Yg Sudi Click
www.tips-fb.com

5 comments:

  1. waaa.... semangat juang gitu...:p

    syok kan berniaga ni... im falling in love jugak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg seronok... lain rasa nikmat dia hehehe

      Delete
  2. kalu camni, kiranya nur ni pakarlah dlm buat satay ek.. mesti sedap kan.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakar tu tak la sgt... tapi skill tu ada hehehe

      Delete
  3. mmg best zura... tak dpt nak diluah ngan kata2 hehehe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE