Tuesday, June 19, 2012

Dendeng Daging Turun Temurun

Hasil Nurkilan NurShahFamily at 10:56 AM
Dendeng daging....
kalau dulu dendeng daging ada time raya je.... mmg tak akan dapat mkn kalau tak raya huhuhuhu... kenapa?
cz nenek n mak2 je yg pandai masak... kami2 ni hanya suka menikmati yg sedap2... kadang tu sanggup tak nak gi raya cz takut kt rumah abis... terukkan hehehe.. tapi itu lah saya  ...

kenapa aku panggil dia turun temurun? cz aku kenal dendeng daging ni dr nenek.... pas tu mama... than sekarang nur la heheh..
masak dendeng daging hasil dr cust yg order... 1 kuali ni cuma bo masak 16kg...
lum ada freezer so peti ais je la.... ready to send hehehe .. kanan 1/2kg.. kiri 1 kg...
testimoni dari salah seorg cust... ada byk lg testimoni... bo singgah hj tamsir ent...
Terima Kasih Yg Sudi Click
www.tips-fb.com

3 comments:

  1. Sedapnyer......boleh order raya nnt..... ^_^

    ReplyDelete
  2. salam, maaf bertanya, kalau nk order rs mcm ne? n pick up pat ne?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE