Tuesday, October 25, 2011

main sama2 ye jgn gaduh2 tau

Hasil Nurkilan NurShahFamily at 4:39 PM
Assalamualaikum.....
fuhhhhhh lama sungguh tak update blog nie..... umi sgt2 bz.... lebih2 lagi ank2 sayang umi ni masing2 baru baik dr demam..... sambung menyambung... dr umi turun ke abg irfan.. turun ke aleesya... n last sekali turun ke ayah ank3 umi....
alhamdulillah la ni semua beransur sembuh cuma aleesya je selsema lum baik tapi dh ade perubahan proses peyembuhan la tu hehehehe....
ayah adalah insan yg sgt susah hati dikala umi n ank2 tak sihat.... sepanjang umi tak sihat ayah la yg mengurus ank2... time aleesya nk susu je ayah send ke bilik tuk umi susukan aleesya.......
bertuahnyer umi n anak2 dapat suami n ayah seperti kamu sayang Mohd Shah....
meh layan pic abg irfan n adik aleesya bermain bersama.... suke sgt tgk diaorg ni bermain....
@
 @
 @
@
@
@
@
abg irfan buat aeroplane la..... alessya pun bising la... nak jugak la hehehehe
main main gak tapi tv tetap on huhuhuhuhu.....

Terima Kasih Yg Sudi Click
www.tips-fb.com

2 comments:

  1. ololooo comel sungguhlah!!!... seronoknya.. arap2 alisha nanti pun akn main cam ni gak dgn adik2 dia nanti...

    ReplyDelete
  2. @IntaNBerliaN hehehhee kalau gitu cepat2 la bg alisha adik hehehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE