Thursday, October 13, 2011

caaaayang aleesya

Hasil Nurkilan NurShahFamily at 11:05 AM
Assalamualaikum,
suka baca tajuk diatas hehehehe..... abg irfan mmg sayang sgt kt aleesya.... walaupun aleesya suka kacau abg irfan tido... abg bangun n cium aleesya.. pastu sambung tido hehehehe ( ade2 je abg irfan ni ) apa2pun umi sejuk perus umi mengandungkan ank2 umi...
ok la ni cite pasal pic lak...
tarikh 09/10/11
masuk je kete....
irfan: umi.... sayang echa boleh????
umi: boleh...
irfan: ooo ok (pas cium) mekasih...
Aleesya yg tak banyak kerenah... lagi2 tengok gelagat abg irfan
umi berbaju kebaya pendek hehehehhe bersama aleesya

ni lah teman dekat tapi jauh hehehehe... sofia makan kali ke 2 hikhikhik... suka tgk sofia makan....
abg irfan n sofia lawan pedang bunga manggar la....
aleesya n airin...
abg irfan mintak cup kek... sgt comot abg irfan makan huhuhuhu.. nasib la dh nak balik...
  Apa apa pun semua kejadian diatas adalah disebabkan we all dtg ke walimatul urus
kami sekeluarga nak ucapkan selamat pengantin baru buat Shah Rizal & Sue Diah
pic last creadit from http://anglelady.blogspot.com/
Terima Kasih Yg Sudi Click
www.tips-fb.com

2 comments:

  1. suka tgk pic aleesya kne kis dgn abg dia.. sweet jer.. hihi

    ReplyDelete
  2. @IntaNBerliaN abg irfan mmg suke sayang aleesya... kadang tu aleesya elak2 tapi dpt gak hehehe abg pun ckp haaaa dpt pun cayang ecah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE