Saturday, February 20, 2010

IRFAN YG SGT2 BUSY

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 10:44 AM
Assalamualaikum ....
Story kali nie ttg irfan hehehhe .... tuk majlis cik ti n pak uncit irfan seminggu kat kg .... so mcm2 la aktiviti irfan diwaktu petang ....
kat atas tu hasil buli dr pak uncit n isteri huhuhuhu .... ade ke patut diselitnye irfan umi yg hensem tu dicelah2 berkat tuk tetamu nanti .... isk isk isk isk ... tak pe ni umi ade snap pic hasil buli .... hahahha kite tunggu megat kuar ye irfan hikhikhik ..... ( mak uncit dh peknen 4 minggu )..

dibawah lak aktiviti di luar rumah tok ki ....
Surau dpn umah adalah destinasi utama irfan ....
soooo enjoy je la ....

Aktiviti dirumah tok bah ditangguhkan cz tak de camera huhuhuhu .... nanti umi snap pic irfan kejar ayam ye hehehe ... irfan paling suke kejar ayam...
www.tips-fb.com

4 comments:

  1. kalo dok kampung, memang banyak akkt leh buat..tmbh2 budak dah dpt lesen kaki cam irfan..hehe..penat irfan main2?..best kan.. :)

    ReplyDelete
  2. ibu emy : irfan nie kalu dh jalan tak kenal penat.... kalu tetiba cari puting & tuala nak tido la tu hahaha

    ReplyDelete
  3. mamalieyna: hehehe irfan mmg lebih suke kat kg ... bebas and ade geng ngan atuk2 dia hikhik ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE