Tuesday, March 29, 2011

Posing Time Berpantang

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 11:48 AM 4 comments
Salam tuk semua....

Walaupun masih berpantang umi tak sabar2 nak berposing ngan anak2 umi....
Lega rasanya dapat berposing n amik angin kt berandar nenek hehehehe.... angin yg bertiup pun sepoi2 bahasa jer.... segar rasanyer....
kt kg mmg tempat paling best... banyak pokok2 so udara pun segar jer...
tak byk pun posing... ni jer la ye...
*
*
*
*
*
*
*

www.tips-fb.com

Monday, March 28, 2011

Home Sweet Home

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 2:23 PM 0 comments
Home Sweet Home...
Ari ni genap la sebulan Aleesya Dilahirkan.... rasanya sampai la masanya tuk umi sambung pantang kt umah sendiri hehehhe...
Hope semua berjalan ngan lancar......

www.tips-fb.com

Sunday, March 27, 2011

Majlis Marhaban Aleesya

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 2:29 PM 0 comments
Assalamualaikum......

Alhamdulillah selesai sudah majlis potong jambul tuk Aleesya....
Majlis pada hari genap sebulan aleesya dilahirkan pada 27 mac 2011...
Majlis sgt sederhana... Tapi cukup bersyukur ngan nikmatnyer...
Terima kasih kepada yang sudi datang tuk memeriahkan lagi majlis kami g tak seberapa nie...
jom layan pic sepanjang majlis...
*
*
*
*
Dalam hati aleesya mesti ckp.." cantiknyer umi aleesya... mekasih umi " hehehe
Nie mmg majlis potong jambul tapi aleesya tak potong pun jambul... hanya diraikan ngan bacaan berzanji dan marhaban... setiap org yg hadir mendoakan kesejahteraan aleesya sambil mencium dahi aleesya...

Ni lak pic santai....
Saya lah Nur Aleesya Qaisara...
Terima kasih kerana menerima kahadiran saya ke dunia ini...
www.tips-fb.com

Wednesday, March 23, 2011

Sayang adik Aleesya

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 5:52 PM 1 comments
Salam semua....
N3 kali ni nak cite pasal abg irfan....
abg irfan mmg sayang sgt kt adik aleesya....
pantang nampak adik aleesya... mesti dtg nak cium sambil ckp sayangggg sayang....
Adik aleesya pun diam jer setiap kali abg irfan sayang dia hehehehe...
cam tahu je abg dia sayang...
Meh tengok gelagat aleesya yg baru 25 hari....



www.tips-fb.com

SAMA TAPI TAK SERUPA...

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 9:06 AM 3 comments
SALAM SEMUA......
SEJARAH KINI BERULANG..... NAMUN LEBIH MEMBAHAGIAKAN....
KINI UMI ELAH PUN MENJADI UMI KEPADA
MOHAMAD IRFAN HAZIM DAN NUR ALEESYA QAISSARA
DAN MENJADI ISTERI TUK
MOHAMMAD SHAH... SUAMI YG AMAT UMI SAYANG...

PIC DIATAS ADALAH RAUT WAJAH ANAK2 UMI PD HARI PERTAMA....
SAMA TAPI TAK SERUPA...

UMI SAYANG U ALL...
www.tips-fb.com

Saturday, March 19, 2011

Anak2 Umi

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 2:19 PM 0 comments
Salam semua...

Nak cite ape ek n3 kali nie???????
ermmmmmmmmmmmmmmmm
ape kate ui cite ttg ank2 umi yg comel nie hehehehe.... kene la puji ank sendiri ye tak hikhikhik...

Abang irfan....
Sangat sayang adik aleesya...
kalau aleesya nangis... cepat je dia ckp sayang... sayang... sayang... sambil jerit panggil umi or nenek tuk tengok aleesya....
seboleh2 suruh ayah beli puting adik aleesya... cz kalu tak puting dia yg dibaginyer...

Umi....
Bersyukur sgt cz Irfan sayang adik aleesya.... mmg haapan umi abg irfan akan jaga adik aleesya...

Ni la dia abang Irfan...
Ni lak adik aleesya....
Ini lah Anak2 umi....
Umi sayang kamu berdua....
muuuuuah.... wassalam
www.tips-fb.com

Saturday, March 5, 2011

NUR ALEESYA QAISARA

Hasil Nurkilan Nurshahfamily at 3:26 AM 9 comments
Assalamualaikum.....

Kali ni nur nak berkongsi pengalaman melahirkan ank ke-2 nur secara manual + epidural...
tuk pengetahuan semua... nur nie jenis takut pada kesakitan.... jadi pelbagai cara nur cuba tuk mengurangkan rasa sakit semasa nak bersalin....
penyelesaiannya nur n hubby setuju tuk guna epidural.... tuk bersalin normal... so kalau tetiba kene c-zer dah tak yah panggil pakar bius lagi...
tuk anak ke-2 nie nur bersalin kat pakar bidan perdana di taman u....

Pic bawah ni adalah keadaan semasa di bilik bersalin.... pakar bius datang kul 9pagi.... pas je epidural bereaksi nur dah tak rasa sakit sangat sakit semasa perut mengeras.... kaki kebas tapi masih bo digerakkan......
Kul 10pagi doc mengesahkan jalan dh bukak 6cm tapi...... bb dah berak dlm perut.... sedih gak la dengar... (kalau gomen kompom dh c-zer )
Oleh kerana keadaan bb tak de masalah dan jantung sangat cantik doc kata insyaallah bo normal... so tunggu sampai jalan buka 10cm.... kul 5.12ptg ...
proses melahirkan pun bermula.... nur diarah meneran.. meneran dan meneran..... dan meneran..
Pic bawah ni adalah mesin yang membantu doc mengenalpasti keadaan bb dan jantungnya... selama proses bersalin nur bergantung pada mesin nie...
Ini lah hasil teranan tadi hehehe... alhamdulillah........
Nur selamat melahirkan
NAMA : NUR ALEESYA QAISARA BINTI MOHAMMAD SHAH....
BERAT : 3KG
TARIKH : 27 FEB 2011, 5.12PM
TPT : PAKAR BIDAN PERDANA

Kini nur berpantang di umah mak..... akan diupdate kalau ade ape2 story ye....
Salam sayang tuk semua...
www.tips-fb.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

NurShahFamily Designed by SE